zondag 26 april 2015

Nieuw project in ontwikkeling

Toch begonnen met een leuk nieuw project wat ik al een poosje in gedachten had...
Veel tips gezocht naar hoe ik dit het beste kon maken en uiteindelijk maar begonnen...




FF wat leuke proef stofjes opgehaald die niet zo duur waren anders is 't ook een beetje zonde van de stof als 't mij niet zou lukken.
Ben uiteindelijk best tevreden met het eerste resultaat, deze kostte mij toch uiteindelijk wel 2 dagen om uit te vogelen hoe ik al die hoeken moest doen en hoe ik de stof op welke punten ik het beste kon vastmaken en ik ben best trots op het resultaat!!

Het paspelband/piping heb ik zelf gemaakt, vind 'm hier nog iets te dik dus heb 'm bij de volgende letter iets smaller gemaakt. Als ik alle letters klaar heb dan plaats ik opnieuw een foto met het eindresultaat. Heb nu 2 letters gemaakt,  nog 2 te gaan!

Hoor graag jullie mening of tips :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten